گروه صنعتی بارین پلیمر در قبال تمام مشتریان خود احساس تعهد می نماید چرا که به تداوم و بقای فعالیت های این مجموعه یاری می رسانند. از این رو تلاش داریم تا با ارائه بهترین خدمات اعم از ارسال سریع و آنی و با کمترین هزینه، تامین لوازم یدکی در کوتاه ترین زمان ممکن و ارائه خدمات پس از فروش در تمام مدت تعهد رضایت خاطرتان را جلب نماییم. بدیهی است در این راه نیاز به همکاری و مساعدت شما در خصوص رعایت مطالب مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه برای بهره مندی از شرایط گارانتی دستگاه ها خواهیم داشت.
امروزه تمامی شرکت های تولید کننده محصولات در بازارهایی با رقابت بسیار فشرده سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند تا در این رهگذر با عرضه محصولات خود نقش بیشتری در گرداندن چرخ صنعت داشته باشند.
در این راستا علاوه بر فعالیت های گسترده در خصوص بهبود کیفیت محصولات، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نیز امری اجتناب ناپذیر و ضروری می باشد. با توجه به پیچیدگی شرایط ارائه این خدمات و لزوم توجه در دقت و صحت انجام آن، استفاده از دستورالعمل اجرایی این خدمات یعنی خدمات گارانتی بسیار ضروری می باشد .
تعریف گارانتی – Guaranty
واژه گارانتی به مجموعه تعهداتی گفته می شود که تولید کننده در قبال وقوع هرگونه ایراد ناشی از کیفیت نامطلوب
مواد و یا فرآیند نامناسب ساخت محصول خود، تحت شرایط و زمان خاص، جهت رفع آن چه از طریق تعمیر و چه از طریق
تعویض بر عهده می گیرد. در این حالت هزینه های تحمیل شده بر عهده تولید کننده محصول است.
تعریف وارانتی – Warranty
تمامی خدماتی که در دوره گارانتی به مشتری داده می شود در دوره وارانتی نیز وجود دارد و تنها تفاوت آن با گارانتی آن است که در
دوره وارانتی هزینه خدمات انجام شده توسط مشتری پرداخت می شود و در ازای آن مشتری می تواند از تخصص، امکانات و
اطمینان از محصول با کیفیت و دانش فنی آن مجموعه استفاده نماید.
کلیه محصولات بارین پلیمر در برابر هرگونه نقص در مواد اولیه و نحوه ساخت توسط این شرکت، شامل گارانتی می باشند. خسارات ناشی از کاربرد نادرست، تعمیر توسط افراد غیر مجاز، فرسایش معمولی و تدریجی و یا هرگونه تنش و ضربه غیر مجاز و لوازم برقی شامل ضمانت نمی گردد و شرکت مسئولیت هیچگونه خسارت مستقیم و غیر مستقیم را متحمل نمی شود. لطفا در هنگام خرید برگه ضمانت نامه را از فروشنده تحویل بگیرید.